Hvad skal vi nu.....

Torsdag eftermiddag skriver vi nu ....og lørdag tjekker vi ud fra Sandhill Beach resort. Hvor skal vi så hen?
En fantastisk lille perle. Havde byen blot ligget i gåafstand havde det været helt sublimt, men der er altså for langt, så det vi udforsker mest er stranden. Smukke smukke skaller og andet sjovt, små fisk og masser af krabber der suser afsted hen over sandet og gemmer sig i små huller.

Vi er lige nu ude i at tage blot ca. 15 minutter i bil hen til et andet resort der ligger i byen Mui Ne. Vi trænger til at komme tættere til byen, så vi kan få oplevet mere af Vietnams byliv. Jo tak det gjorde vi selvfølgelig i Ho Chi Minh, men med jetlag og hunger efter strand, så havde vi travlt med at komme videre,  så en god kombination af by og strand ja tak - det kunne vi godt tænke os næste gang;)
Det er svært at finde lejligheder, det er mest hoteller langs kysten. Men vi er kommet frem til en fin måde, hvor minibaren tømmes, og fyldes med youghurt, pålæg,ost og med lidt flutes og frugt ved siden af har vi den fineste frokost - lommekniven er perfekt til at skære ananas og appelsin med;)

Dagene er gået med at dase, spille Uno, lave lidt lektier (f.eks er der 35 meter fra poolen til stranden - Sofie har selv målt efter;))

Vejret er lidt ustadigt - regntiden er lige netop ovre, men det skal naturen jo lige finde ud af - så der er kommet et par heftige byger indimellem, de er hurtigt ovre, og temperaturen holder sig stadig på de ca. 30 grader.

Jeg er selvfølgelig blevet snot hamrende forkølet - Air Con hurra, og vi har endda haft den slukket om natten. Aldrig mit liv om jeg har været så snottet - øjne og næse løber konstant. Sikke et cirkus. Sofie har set helt bekymret på mig og Mikkel tror jeg går og er ked af det - Men jeg har forsikret dem om at jeg er okay;)

Ha´ det godt derhjemme ;)
 Regn på vej ....


 Dagens høst


Afslapning

Kommentarer