En tårevædet dag ;)........

En helt igennem fantastisk skøn sidste arbejdsdag på Nord igår. Begyndte med det fineste veldækkede bord og omgivet af mine dejlige kollegaer. Den fineste bog, som de havde lavet helt specielt til mig...


 - det varmede virkelig om mit hjerte - jeg kan slet slet ikke forstå, at jeg er så heldig at være omgivet af så dejlige, dygtige varme mennesker. Og den oprigtige interesse, I vores rejseplaner, jeg har mærket fra alle omkring mig rører mig dybt.

Thomas fik også sagt farvel til de to sidste børn og deres forældre i hans dagplejekuld igår. Det har været helt specielt at få lov at følge sådan nogle små størrelser, og de har været dejlige at have i huset. Det er helt sikkert, at det var svært for Thomas at sige farvel! Dejlige kort med fine ord som bekræfter at forældrene til de dejlige unger har været så glade for Thomas og hans måde at være sammen med dem og børnene.

Dagen idag har vi været forbi to af olderne og fået sagt farvel og på gensyn. Derefter var vi forbi min mor, far og Molly for at eftermiddagshygge - Thomas har i al hemmelighed lavet den dejligste DVD til Sofie og Mikkel med billeder og videoer fra deres første år. Den så vi sammen derude - rørende og livsbekræftende.
Vi fik sagt farvel til min dejlige far, der desværre ikke kan nå i lufthavnen onsdag. Puha det er bare svært og nu kommer det sørme tæt på. Jeg kommer til at savne dem, og selvom vi jo selvfølgelig selv har valgt at tage på eventyr, er det nu alligevel svært at skulle sige farvel til alle de dejlige mennesker, der er med til at skabe den fantastiske verden, som min lille familie lever i.

En skøn lille ting fik vi med hjem, så vi er klar til de to fødselsdage der skal holdes derude;)


Dagen sluttes af med knæk cancer show ....åhh endnu flere tårer ....

Kommentarer