Planlægning Planlægning Planlægning.......


Datoen er sat vi tager afsted 30. oktober mod Ho chi Minh city - og er hjemme igen d. 24. april ...hvad der derimellem sker har vi i det store hele en meget god idé om, men der er godt nok mange ting at tage stilling til;)
Lige nu er der bl.a. fokus på vores valg af tasker/kufferter til turen. Vi - eller måske nok mest mig, er ret sikker på at en trolley lignenede taske med mulighed for at bære som rygsæk må være et hit. Vi har fundet modellen fra Eagle Creek - Flip Switch som jeg er ret så lun på.... Vi tænker en stor taske hver til os voksne, samt en lidt mindre rygsæk til rejsedagene - ungerne får hver en lille rygsæk hvor de kan have småting med i til rejsedagene mm. Nu må vi se om det bliver derefter ;)
Thomas kom hjem med dykkerbriller og snorkeludstyr igår og det blev afprøvet i svømmehallen idag - Sofie var super sej til at bruge det - Mikkel havde lidt sværere ved det, men skal nok finde ud af det. Det bliver bare så spændende, og jeg kan mærke forventningen og spændingen blive større dag for dag vi nærmer os afrejsedatoen.
Nu tager vi snart hul på sommerferien, og jeg har forenet mig med tanken om at den ikke består af 3 ugers ferie, det er egentlig ret nemt, når jeg ved hvad der venter til efteråret ;)

Kommentarer